فناوری

آیفون ۱۷ پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: یکی از منابع معتبر دنیای فناوری مدعی است که اپل اندازه صفحه نمایش آیفون ۱۷ پلاس را نسبت به نسل های قبلی کاهش خواهد داد.

یکی از منابع آگاه بازار می گوید اپل قصد دارد سری آیفون ۱۷ را با تغییری متفاوت معرفی کند. این منبع ادعا می کند که آیفون ۱۷ پلاس صفحه نمایش کوچک تری نسبت به سایر مدل های آیفون پلاس خواهد داشت.

«راس یانگ» یکی از تحلیلگران معتبر دنیای نمایشگر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X مدعی شد که مدل آیفون ۱۷ پلاس در سال ۲۰۲۵ با صفحه نمایش کوچکتری نسبت به بقیه مدل های پلاس موجود عرضه می شود.

آیفون ۱۷ پلاس چه تغییراتی نسبت به سایر مدل های قبلی خواهد داشت؟

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو مکس دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی هستند. طبق اخبار غیر رسمی، ظاهرا اپل می خواهد سایز صفحه نمایش مدل های پرو سری آیفون ۱۶ را افزایش دهد. در نتیجه ابعاد صفحه نمایش مدل های مختلف آیفون ۱۶ به صورت زیر خواهد بود:

راس یانگ، تحلیلگر و منبعی که اطلاعات جدید درباره نمایشگر آیفون ۱۷ پلاس را منتشر کرده است، می گوید که صفحه نمایش این دستگاه کوچکتر از آیفون ۱۶ پلاس و آیفون ۱۵ پلاس خواهد بود. با توجه به اینکه تا معرفی سری آیفون ۱۷ فاصله داریم، همچنان باید منتظر انتشار اطلاعاتی از این محصولات باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا