ورزشی

استقلال ۳ – شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی

استقلال امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس می رود. آذر این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ شاگردان نکونام به پایان رسید.

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که استقلال تا دقیقه ۸۳ ۳ گل از شمس به ثمر رساند. آذر پیش بود اما شاگردان سعید دازیقی در دقایق ۸۳ و ۸۵ دو گل به ثمر رساندند تا لحظات پایانی بازی با استرس زیادی برای استقلالی ها سپری شود.

با این نتیجه استقلال ۵۳ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند. شمس آذر او با ۳۱ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

استقلال ۳ – شمس آذر ۲

گل ها

مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و ۵۱ و محمدحسین مرادمند در دقیقه ۷۷ برای استقلال و فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵ برای شمس. آذر

توضیحات گل

پاس ابوالفضل جلالی از جناح چپ را مهرداد محمدی به خوبی پاس کرد و با پای دقیق این بازیکن، گل شمس. آذر باز شد. (گل اول استقلال)

مهرداد محمدی با حرکت خود با ضربه ای بر خلاف جهت دروازه بان شمس پنالتی را به ثمر رساند. آذر وارد دروازه حریف شد. (گل دوم استقلال)

کرنر ارسالی را ابوالفضل جلالی با ضربه سر مرادمند وارد دروازه شمس کرد آذر تبدیل شد. (گل سوم استقلال)

فراز امامعلی توانست با موقعیت خوبی در تیرک دوم دروازه استقلال به توپ برسد و پاس بلند هم تیمی خود را تبدیل به گل کند. (اولین گل شمس آذر)

مجتبی فخریان با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه استقلال حرکتی زیبا و تکنیکی انجام داد و دروازه حسینی را باز کرد تا در دقایق پایانی لحظات ترسناکی برای استقلالی ها رقم بزند. (دومین گل شمس آذر)

تیم استقلال: حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضوند، زبیر نیک نفس، گوستاو بلانکو، جلال الدین مشاریپوف.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومان ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صدیق البوصابیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، عیسی مرادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا