بانک و بیمه

حذف کامل کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه

به گزارش ایران تحلیل، مجید مشالچی معاون کل بیمه مرکزی گفت: کروکی در مرکز پروژه کراس دستگاهی قرار دارد که سال هاست تحت قرارداد است، تهیه سخت افزار و تست این پروژه در قم پیگیری شد. نزدیک به دو ماه است که در مرحله نهایی است. حدود ۹۰ درصد از ۵ تا ۶ استان تحت پوشش کروکی آنلاین هستند.

وی تصریح کرد: مراکز بزرگ تا حد زیادی تحت پوشش کروکی آنلاین هستند، به جز مناطق محدودی که در انتظار تبلت هستند، طرح اسکیس آنلاین منتشر شده و حدود ۷۰ درصد از طرح اسکیس آنلاین در کشور مستقر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اکنون امکان تبادل اطلاعات بین پلیس راهنمایی و رانندگی و مرکز داده بیمه مرکزی وجود دارد و شرکت های بیمه نیز ابزار و نرم افزارهای خود را به طور کامل به روز کرده اند و به گفته کروکی، ارزیابی و پرداخت خسارت به صورت آنلاین انجام می شود. تقریباً می توان گفت که Crooky به صورت آنلاین گسترده است و به دلیل کمبود سخت افزار ایرادات کوچکی وجود دارد که ما نیز آنها را برطرف خواهیم کرد.

در پاسخ به این سوال: کروکی در چه زمانی ۱۰۰% اجرا می شود؟ وی گفت: این مشکل به خرید دستگاه ها بستگی دارد اما قطعاً در نهایت خرداد ما کاغذ را به طور کامل از فرآیند طراحی حذف می کنیم. در نهایت، تاکید بر حذف کامل کاغذ از طرح ها در زمانی که تصادفات نیاز به ترسیم کامل دارند، می شود. خرداد با همکاری فرجا آن را حذف می کنیم.

مشعلچی در ادامه توضیح داد: اگر طرح کاغذی حذف شود و همه پرونده ها شفاف، ساختارمند و سیستمی شوند دیگر بحث حاشیه ای و تقلب وجود نخواهد داشت. چنین طرح آنلاینی برای شناسایی مکان های حادثه خیز داده محور است. محرک های ریسک و غیره نیز کمک زیادی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا