ورزشی

حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین بیان کرد: ابتدا از مجری شایسته و توانمند فوتبال برتر که به گفته وی صلاحیت شرکت در نشست خبری را ندارد عذرخواهی می کنم. این نظر شماست و لطفا به جای دخالت در امور باشگاه از حق تیم ها در برنامه خود دفاع کنید. تو این فوتبال حداقل انضباط داری و میدونی آفساید و پنالتی چیه! در جای خود از حق تیم ها دفاع کنید و نباید تصمیم بگیرید که هاشمی نسب در نشست خبری شرکت کند یا خیر. روزی که قرار است قانون را علیه تیم ما تغییر دهند، سپس از تیم ما دفاع کنند. شما دوست خوب من هستید و به حق روی آن صندلی نشسته اید و یکی از دلایل نشستن روی آن صندلی توانایی شماست اما لطفا در مورد باشگاه ما نظر ندهید.

با اشاره به دیدار تیمش با شمس آذر وی تصریح کرد: شمس آذر او اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می کند و تاکنون نمره قابل قبولی گرفته است. آنها یک تیم جوان هستند که در برخی از مسابقات خود دست به خودکشی زده اند. در بازی رفت دو امتیاز از دست دادیم و می دانیم که فردا بازی سختی داریم. سه امتیاز بازی فردا می تواند کمک زیادی به ما کند و سعی می کنیم با تمرکز کامل این سه امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم در بالای جدول باقی بمانیم. اگر در نیم فصل قوانین تغییر نکند و تیم دیگری نیاید بالای جدول را بگیرد. قانون در فوتبال ایران هر روز تغییر می کند. خوشحالیم که مجریان برتر فوتبال را می بینیم که از حقوق تیم ها دفاع می کنند اما در مورد چیزهایی اظهار نظر می کنند که ربطی به آنها ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آنها در بازی برگشت به این فکر بودند که در بازی رفت دربی در خانه حریف گل زده اند، به میدان رفتند. بیایید فرض کنیم با این ایده بازی کردیم، سپس ۱۰ بازی دیگر وجود دارد. اگر امتیازها مساوی شود و در اولین دربی گل خورده باشیم و پایان فصل مشخص شود این اتفاق می افتد. آیا کسی می تواند ۱۰ بازی بعدی را پیش بینی کند که در آن تیم ها در نهایت امتیازات مساوی خواهند داشت؟ این سوال کاملا غیر منطقی است. اصلاً چیزی نبود که به آن فکر کنیم. هفته گذشته سه امتیاز دور بودیم و انتظار چنین چیزی را نداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا