ورزشی

خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

فراز کمالوند در نشست خبری پس از شکست ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: نمی توانم صحبت کنم اما با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که منع می کند، درخواستی دارم. ما از طرح تعدادی از مسائل.” . ما درباره مسائل داوری صحبت نمی کنیم، اما اگر اتفاقی بیفتد که تیمی آسیب ببیند، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مسئول هستند.

وی ادامه داد: روی گل اول صحنه ای رخ داد. ما به روش درست فدراسیون فوتبال اعتراض نمی کنیم و نامه می فرستیم، اما وقتی با این بازیکنان یک بر صفر از پرسپولیس عقب می مانید، باید سازمان بازی را تغییر دهید و جلو بیایید و بعد با بهترین ها روبرو شوید. بازیکنان آسیا پسرها امروز خوب بازی نکردند.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: تیم ما یک مشکل خاص دارد و آن این است که برخی از بچه ها می دانند ضعیف بازی کنند یا قوی، جایگزینی ندارند. من مربی نیستم که تقصیر باخت را به گردن کسی بیاندازم، اما مثلا پیام پارسا الان ضعیف بازی می کند، چه کار کنیم؟ امیر پناهی سه بازی است که اشتباه می کند، چه کنیم، چاره چیست؟ اینها مشکلات تیم است اما من اصلا ناامید نیستم. از فردا دوباره شروع به کار می کنیم. تا آخرین روز بازی با تراکتورسازی ادامه خواهم داد و بعد از آن حرف های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند گفت: نه برای خودم و نه برای بازیکنان متاسفم. با این فوتبالی که بازی می کنیم، دنیا بر سر ماست. خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می کنیم. من فقط می توانم این را بگویم. من با تمام وجود شرمنده این مردم هستم.

به نظر او راه حل این وضعیت چیست؟ گفت: الان کاری نمی شود کرد. فقط باید این شش بازی را از نظر ذهنی بالا ببریم و به خدا توکل کنیم. امروز که زورمان به پرسپولیس نرسید ممکن است در بازی های بعدی شرایط بهتر شود. ما باید در این بازی ها بجنگیم. حالا ما فقط یک راه داریم، همه با هم، فقط باید بجنگیم. اینکه کیفیت بچه ها پایین باشد یا بالا، الان نمی توان انجام داد. تا آخرین لحظه می جنگم. خدا نکند تا آخرین بازی سالم بمانیم. من عقب نشینی نمی کنم و تمام تلاشم را می کنم. من از طرف همه مردم عذرخواهی می کنم. ما شرمنده مردم هستیم. شرم بر ما که این بازی را در زمین خودمان واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که تیمش قبل از گل اول پرسپولیس بازی بدی نداشت و این گل مشکوک چه ضرری برای تیمش داشت؟ وی گفت: چون فدراسیون فوتبال تحریم کرده من چیزی نمی گویم. اما لطفا بازی را تماشا کنید و اگر اتفاقی افتاد سریع واکنش نشان دهید.

۱۳ روز تا بازی بعدی باقی مانده است و آیا تمرین را متوقف می کنید؟ کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: خیر; از فردا صبح و بعدازظهر تمرین خواهیم کرد. مشکلی نیست؛ من به جای کسی که اشتباه می کند عذرخواهی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا