ورزشی

داور خیلی مشکوک قضاوت می کند

محمد فنایی با اشاره به قضاوت و صحبت انتقادی کاظمی در بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین تاکید کرد: داور در صحنه پنالتی اشتباه کرد و به سود استقلال پنالتی داد و برعکس باید به جای پنالتی گرفتن برای استقلال، خطای مهاجم استقلال را می گرفت. در کل داور (کاظمی) منطقی قضاوت نمی کند. نمیدونم دلیلش چیه؟ در یک صحنه اشتباهی از هند اعلام می کند که اصلا درست نیست و کمک داور آن را تصحیح می کند.

وی افزود: در یک صحنه دیدم دوباره اشتباه شد. دیدم خبرنگار هم به شکل خاصی به آن اشاره کرده است. داور واقعاً خیلی ضعیف کار می کند (این مصاحبه بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۵۰ بازی انجام شد). کنترل او در مدیریت بازی خوب نیست. خیلی متکبرانه قضاوت می کند. با این روند او در قضاوت های خود دچار مشکل می شود. شاید او ظرفیت قضاوت بزرگ را ندارد.

وی افزود: واقعا در لیگ برتر خودمان کمتر داوری با شش دانگ می بینیم. یاران کاظمی باید شجاعت داشته باشند که از طریق هدست به او کمک کنند. صحنه پنالتی که برای استقلال گرفت واقعا مشکوک بود.

این کارشناس داوری کشورمان با اشاره به قضاوت بسیار انتقادی کاظمی تاکید کرد: کاظمی پس از اعلام خطا به نزدیک بازیکنان می رود و با آنها صحبت می کند در حالی که بعد از خطا باید از بازیکنان فاصله بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا