ورزشی

شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش

تیم ملی فوتسال ایران برای آماده سازی جام ملت های آسیا در مسابقات چهارجانبه ویتنام شرکت کرده و در اولین دیدار خود در این مسابقات از ساعت ۱۰:۳۰ امروز به مصاف مراکش رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد. .

مهدی کریمی (۲ گل)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گلزنان ایران در این دیدار بودند. ویتنام و نیوزلند دیگر تیم های حاضر در این تورنمنت چهارجانبه هستند.

باقر محمدی، سپهر محمدی، علی خلیلوند، علیرضا رفیعی پور، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، علی اکرمی، سجاد یوسف خواه، سالار آقاپور، مهدی کریمی، امیرحسین داودی، بهروز یوسف و مسعود یوسف بازیکنانی هستند. اعزام به این مسابقات برگزار می شود و شاگردان وحید شمسایی در این مسابقات با ترکیب اصلی مسعود محمدی، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن زاده، بهروز عظیمی به میدان رفتند.

در این دیدار تیم ملی ایران ابتدا با ۲ گل پیش افتاد اما در نهایت نیمه اول با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم این تیم مراکش بود که ۲ بار دیگر دروازه ایران را باز کرد و ۴ بر ۲ پیش افتاد. پس از آن تیم ایران به «پاور پلی» روی آورد و توانست بازی را به تساوی بکشاند و سپس بازی تهاجمی تری داشت. انجام داد و یک بار توپ را به تیر گل زد اما این تیم مراکش بود که در ضدحمله موفق شد گل پنجم را به ثمر برساند و یک بار دیگر پیش بیفتد تا این دیدار با برتری ۵ بر ۴ مراکش به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: درگیری شدید فوتسالیست های ایرانی و مراکشی/فیلم

در این دیدار با وجود بازی تهاجمی بازیکنان ایران، ناهماهنگی و ضعف در خط دفاعی تیم ملی به وضوح مشهود بود. در جدیدترین رده بندی اعلام شده در خصوص تیم های برتر فوتسال جهان، ایران در رده هفتم و مراکش در رده هشتم قرار دارند.

برنامه مسابقات چهارجانبه فوتسال ویتنام به شرح زیر است:

۹ فروردین
* ایران – مراکش، ساعت ۱۰:۳۰
* ویتنام – نیوزلند، ۱۳:۳۰

۱۱ فروردین
* ایران – نیوزلند، ساعت ۱۰:۳۰
* مراکش – ویتنام، ۱۳:۳۰

۱۲ فروردین
* نیوزلند – مراکش، ۱۰:۳۰
* ایران – ویتنام، ساعت ۱۳:۳۰

پس از این رقابت ها تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین در جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی تایلند شرکت می کند و در مرحله گروهی با تیم های افغانستان، کویت و بحرین همگروه است. برنامه دیدارهای ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
* ایران – افغانستان، ۱۲:۳۰ شب

شنبه اول اردیبهشت
* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا