طلا و ارز

قیمت دلار امروز 30 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با نوسان صعودی باز شد و در کریدور ششم یک کانال حرکت کرد. معامله گران روند عرضه و تقاضا را متعادل می خوانند و معتقدند صعود و نزول بازار ارز در روزهای اخیر روندی نیست.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی فروردین، صعودی داشت و از راهرو ششم به کانال ششم صعود کرد. معامله گران نوسانات بازار ارز را یک روند نمی دانند و معتقدند قیمت دلار در محدوده خاصی نوسان دارد و این خواسته بازارساز است که با دستکاری ارزی قیمت دلار را کنترل کند.

اسکرین شات 18 آوریل 2024 در 12:47:56 ب.ظ

قیمت عادلانه دلار چقدر است؟

دیروز جک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفت واشنگتن در روزهای آینده تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

این مقام آمریکایی مدعی شد که این تحریم‌ها بر برنامه موشکی و پهپادی و سازمان‌ها و نهادهای حامی سپاه پاسداران و وزارت دفاع تأثیر می‌گذارد و واشنگتن انتظار دارد متحدانش این اقدام آمریکا را دنبال کنند.

برخی معامله گران افزایش ۸۰۰ تومانی قیمت دلار در روز پنجشنبه ۹ اسفند را توجیه می کنند فروردین آنها این را یک سیگنال سیاسی می دانند. این در حالی است که کارشناسان اقتصادی می گویند زمانی که قیمت دلار در ماه های آینده به انتهای کریدور ششم برسد، قیمت عادلانه ای خواهد بود زیرا قیمت و ارزش به هم مرتبط هستند. آنها معتقدند چشم انداز برجام به دلیل رویدادهای سیاسی اخیر از بین رفته است.

درهم تا کانال ۱۸۰۰۰ تومان افزایش یافت

قیمت پوند انگلیس در لحظه تنظیم این مطلب ۸۱ هزار و ۴۴۰ تومان و ۵۰۰ تومان کاهش یافته است. یورو امروز افزایش محدود ۱۰ تومانی را ثبت کرد و روی ۶۹ هزار و ۹۶۰ تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر است اسکناس و حواله دلار نسبت به هفته های گذشته بدون تغییر باقی ماندند و به ترتیب ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلاری ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان فروخته شدند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا