طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 30 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی فروردین این امر با افزایش قیمت دلار همراه شد و روند صعودی را به همراه داشت. افزایش ۸۰۰ تومانی هر دلار و رشد اونس جهانی طلا کانالی بر سکه سنگین افزود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته بار دیگر با روندی صعودی آغاز شد. افزایش ۸۰۰ تومانی هر دلار منجر به تغییر کانال اسکناس آمریکا شد و رشد اونس جهانی طلا نیز به افزایش قیمت طلا و سکه کمک کرد.

تصویر 18 آوریل 2024 در 1:28:34 ب.ظ

اخبار سیاسی درباره احتمال تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران امروز توجه تجار را به خود جلب کرد و به بازارهای مالی سیگنال صعودی داد.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مقاله، اونس جهانی طلا در حال افزایش است و ۲۳۷۹ دلار معامله می شود.

صعود سکه های سنگین به کانال بالاتر

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۳۰ است فروردین با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به کانال ۴۵ میلیونی صعود کرد و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۴۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۴۱ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان با ۴۲۰ هزار تومان افزایش قیمت گذاری شده است.

قیمت سکه گرمی امروز ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت و کمترین افزایش قیمت را در قطعات سکه به ثبت رساند و به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

مثقال از کانال نیم ۱۵ میلیونی فاصله گرفت

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۲۸ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۶ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۸۲۹ هزار تومان با سه هزار تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۷۷۶ هزار تومان است.

افزایش حباب سکه در این پنجشنبه سهم زیادی در قیمت قطعات سکه داشت. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان، سکه بهار ۳۱۴ هزار تومان، نیم سکه ۲۴۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۵ هزار تومان و سکه گرم ۸۷ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا