طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 9 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه امروز ۹ فروردین در سال ۱۴۰۲ تحت تأثیر قیمت دلار در بازار موازی افزایش نسبی را تجربه کردند. بازدهی سکه امامی از ابتدای هفته تاکنون اندکی کاهش یافته و در مقایسه با بازدهی طلای ۱۸ هزار تومانی این هفته به ۰.۷ درصد رسیده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته ۵۰۰ تومان افزایش یافت و این اسکناس آمریکایی نیز در کانال اول کریدور ششم به جایگاه هفتم رسید. در بازارهای موازی اما طلا و سکه نسبت به قیمت افتتاحیه امروز روند صعودی را ثبت کردند.

قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳

9 فروردین 1403

قیمت سکه امامی نسبت به روز چهارشنبه با اندکی افزایش به ۳۸ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان رسید. این چهارمین شنبه فلز گرانبها فروردین قیمت تاکنون ۰.۰۱ درصد کاهش یافته است.

قیمت سکه بهار آزادی در محدوده ۳۶ میلیون تومان باقی ماند و این قطعه طلا با قیمت ۳۶ میلیون و ۲۵ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی از ابتدای هفته تا امروز نوسان خاصی را تجربه نکرده است.

از دیگر انواع سکه هم اکنون می توان به نیم سکه، ربع سکه و سکه گرم هفتم اشاره کرد.

قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روز چهارشنبه به سه میلیون و ۲۷۶ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت. قیمت هر مثقال طلا امروز ۱۴ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان است. بازدهی طلای ۱۸ عیار از روز شنبه تا زمان انتشار این گزارش ۰.۷ درصد برآورد شده است.

همچنین بازار جهانی طلا نشان می دهد که قیمت جهانی طلا امروز دو هزار و ۲۰۸ دلار بوده است.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا