اخبار اقتصاد ایران

۶۱۲ واحد مسکن ملی در آستارا ساخته می‌شود | پیشرفت پروژه رضایت بخش نیست

مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا از ساخت ۶۱۲ واحد مسکونی ملی در سه فاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم فاز اول این پروژه را تا یک سال آینده به اتمام برسانیم.

ایران تحلیل، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا گفت: ۶۱۲ واحد مسکونی ملی در سه فاز در این شهرستان ساخته می شود که در تلاش هستیم فاز اول این پروژه را تا یک سال آینده به اتمام برسانیم.

مهدی گرویان در نشست خبری به مناسبت هفته بنیاد مسکن گفت: هر یک از فازهای این پروژه ۲۰۴ واحدی است که در شش بلوک شش طبقه ساخته می شود و زمین مورد نظر برای اجرا به پیمانکار واگذار شده است. .

وی با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه مطلوب نیست، افزود: فاز اول پروژه ۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال گذشته ۱۴۳ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد و انتظار داریم متقاضیان سهم خود را پرداخت کنند. امسال به موقع برای پیشبرد پروژه. انجام دادن

گرویان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ۴۶ هزار و ۲۲۵ متر مربع از معابر این روستاها برای توسعه چالوند، قنبر محله، سیبلی، بش محله، ویرمونی، عسگرآباد، عباس آباد، گیلده و خلیل سرا آسفالت شد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته ۱۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام برای ساخت ۴۷ واحد مسکونی روستایی در آستارا و ۸۷ واحد سندروستانی و ۲۶۵ واحد سندشاری توسط بنیاد مسکن آستارا صادر شده است.

مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: اخیراً برای جلوگیری از طغیان رودخانه های کنرود، ویرمونی، بیجاربین و تله خان، چهار هزار و ۷۰۰ متر عملیات لایروبی در سطح رودخانه های مذکور انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا